Als bedrijf wilt u graag makkelijk geholpen worden. Geen verrassingen en veel duidelijkheid. Het is uitermate belangrijk dat er een goed contactpersoon is met wie je veel contact hebt, zodra je een samenwerking aan gaat. Wij als bedrijf willen nooit meer anders. Dit heeft ons zo veel verder geholpen. Inzichten die wij eerder niet hadden zijn nu wel bekend.

Persoonlijkheid

Onder leiding van een BizziPhone contactpersoon, handelt een vast team van professionele telefonistes uw inkomende gesprekken, zodra u uw telefoon doorschakelt. Als ondernemer wil je op elk moment bereikbaar zijn voor je (potentiële) klanten, daar komt de antwoordservice bij kijken. Het team leert uw bedrijf kennen, de producten, de werknemers en daardoor voelt het goed en vertrouwt. Binnen no-time kunnen de telefonistes al uw klanten helpen en continu een geweldige experience bieden namens uw bedrijf. Maar liefst 24/ te bereiken. Wel zo handig. Als ZZP’er zijn zij ook van dienst en helpen zij uw graag op weg.

Gemakkelijkheid

Ervaar het gemak zelf. Uw persoonlijke dashboard houdt u op de hoogte van alle klantcontacten, gebruiksstatistieken en beschikbaarheid van uw werknemers. Als u klant wordt, krijgt u volledig inzicht in alle gevoerde gesprekken en de details daarvan. Juist voor ZZP telefoonservice klanten is het belangrijk om inzicht te krijgen in alle gesprekken die u overdraagt. Daarnaast vindt u vele functies die de samenwerking nog efficiënter maken. Vaak wordt de telefoonservice vergeleken met andere aanbieders, maar dit heeft ons een stuk verder geholpen door middel van de fantastische dashboards en rapportages.

Specialiteit

Waarom heeft dit bedrijf ons specifiek zo goed geholpen? Dat komt omdat er veel eerlijkheid en transparantie is. Wij hebben nooit voor verrassingen gestaan. Ook de facturen werden pas achteraf gestuurd. Zij helpen niet alleen Nederlandse klanten, maar ook Duitse en Engelse. U krijgt een vast contactpersoon en een vast team van telefonistes. Opgebouwde kennis over uw organisatie waardoor je zeker weet dat er altijd iemand beschikbaar is. Door flexibiliteit kan je op ieder moment het contract beëindigen, upgraden of downgraden.

Goede klantenservice is belangrijk

Technologie blijft zich ontwikkelen en de prestaties verbeteren elk jaar. Klanten kunnen hierdoor steeds meer verwachtingen scheppen. Omdat klantverwachtingen blijven groeien, moet de klantenservice on-point zijn. Maar hoe zorg je hiervoor? Ga voor hyper-personalisatie. Persoonlijkheid staat altijd centraal. Klanten zijn geneigd eerder te kopen bij bedrijven die hen op een persoonlijke manier benaderen. Communiceer via WhatsApp. Tegenwoordig is dit vrij normaal en is WhatsApp een voorkeurskanaal geworden. Tot slot, gebruik een andere werkwijze door corona: meer technologie en uitbesteden. Het is een spagaat voor veel leidinggevenden, omdat de verwachtingen van de klant qua service alleen maar toenemen. In het komende jaar zal er daarom veel druk te komen staan op het verbeteren van de technologie.